Relicta
Relicta is een zwaartekrachtpuzzelspel in eerstepersoonsperspectief waarin je op creatieve wijze magnetisme en zwaartekracht combineert om de geheimen van Chandra Base te ontrafelen. In de diepten van de maan is jouw wetenschappelijke geest het enige wat je dochter in leven kan houden... Je bent een topnatuurkundige die gestrand is op een griezelige, verlaten maanbasis. Vind je weg langs de geheimzinnige terraformkraters die gevormd zijn door terraforming door zwaartekracht en magnetisme te gebruiken om fysieke puzzels op te lossen. Ga je recht op je doel af en probeer je op een veilige plek te komen of neem je de tijd om aanwijzingen te verzamelen en de intriges van de wereldpolitiek van de 22e eeuw te ontrafelen? Diep in de eeuwige duisternis van de maankraters ligt een geheim verborgen dat het leven van je dochter kan kosten... of het lot van de mensheid voor altijd kan wijzigen. Ben je klaar om de ultieme gevolgen van je onderzoek te aanvaarden?