Ratyrinth
Ga door lastige doolhofachtige levels en help een knaagdier dat de weg is kwijt geraakt zijn familie terug te vinden! Kruip in de rol van een lichtvoetig knaagdier dat is gescheiden van zijn familie en de weg kwijt is in een angstaanjagend bos vol griezelige vijanden! Ratyrinth is een zijwaarts scrollend platformspel waar grote nauwkeurigheid voor nodig is, met levels die je hersenen doen kraken in een retro stijl. Ren, spring, hang aan muren, zwem en klim door doolhofachtige levels in een minimalistische tweekleurige stijl met vloeiende pixelart-animaties. Maak je niet druk als het niet lukt, want je begint direct opnieuw aan het begin van het level en je kunt het zo vaak als nodig is opnieuw proberen. De uitdaging wordt steeds groter met elk level dat je uitspeelt en er worden geleidelijk nieuwe mechanismen en vijanden geïntroduceerd naarmate je verder komt.