Rainbow Cotton
Cotton de legendarische heks is terug, en dit keer in 3D! Maak je klaar voor dit voorheen alleen in Japan verkrijgbare schattige spel in een nieuw jasje. ININ en Succes hebben de handen weer ineen geslagen voor een wezenlijk verbeterde - en voor het eerst wereldwijd verkrijgbare - heruitgave van Rainbow Cotton. Rainbow Cotton, oorspronkelijk uitgebracht in 2000 op Sega's Dreamcast, neemt je mee op een reis door een aantal fantastisch ontworpen, betoverende levels: van een gezellig stadje versierd met kerstlichtjes via een mysterieus verzonken bos helemaal naar een magisch kasteel boven de wolken. Deze levels zijn gehuld in prachtige 3D-graphics en bevatten zowel enorme eindbazen als alternatieve routes om te verkennen, zodat je de game keer op keer opnieuw kunt spelen. Dus verzamel power-ups om je flitsende projectielen krachtiger te maken en schiet ze af op kleurrijke vijanden. Gebruik krachtige magische aanvallen om het scherm schoon te vegen met vuurballen en bliksem. Hopelijk kun je de boze demon Tweed verslaan met de hulp van een paar trouwe feetjes en Cotton helpen om het geheimzinnige wilgsnoepje te bemachtigen. Het spel was al een magische ervaring maar is nu verbeterd met volledig gelokaliseerde animefilmpjes, vernieuwde graphics en verbeterde gebruiksvriendelijkheid. Kenmerken: Retromodus: bootst de originele ervaring zo getrouw mogelijk na. Verbeterde besturing: vernieuwde snapback- en vergrendelingsfuncties voor een nóg boeiendere ervaring. Volledige lokalisatie, inclusief de animefilmpjes! Grafische verbeteringen: particle effects, ambient occlusion en meer!