Radon Blast
Breek stenen door de bal te gebruiken. Koop items zoals bonus, snelheid en meerdere ballen om het spel uitdagender te maken. Als je de krachtmuur meerdere keren raakt, wordt deze vernietigd, zodat je de volgende fase kunt bereiken. Als je een bal mist, ga je terug naar de vorige fase. Maar schiet op, je hebt maar een paar seconden voordat de bal ontploft. Radon Blast zit vol met willekeurig gesorteerde fasen. Een toenemende balsnelheid maakt het nog uitdagender. Spring tussen fasen, verzamel bonusvermenigvuldigers om hogere scores te krijgen.