Race Arcade
Race Arcade is het ultieme “top-down” racespel met een sterke retro-look en ontzettend soepele gameplay. Deze verfrissende en gevorderde race-ervaring combineert de beste onderdelen van oude, vertrouwde racespellen naadloos met de nieuwste technologieën. Dit is een groots spel met piepkleine autootjes en 100 racebanen in allerlei omgevingen. De thema’s variëren van normale racebanen tot ijswegen en van velden vol gesmolten lava tot post-apocalyptische steden. Je kunt kiezen uit zes verschillende auto’s die allemaal hun unieke, eigen manier van rijden hebben. De voertuigen variëren van sportwagens tot echte vliegende schotels, dus er is altijd genoeg om uit te kiezen. In de uitgebreide single player mode kun je races rijden, snelheidsuitdagingen doen en een lange carrière opbouwen. Race Arcade is ook het perfecte spel om met tot wel zes spelers te spelen. Hang lekker op de bank met je vrienden en race elkaar van de weg in epische wedstrijden.