Quantic Pinball
Quantic Pinball - Een van de meest verslavende flipperspellen ooit met een non-stop arcade, ongelooflijk realistische fysica, 8 verschillende tafelspelmodi, 6 originele tafels en een speciale tafel voor retro-arcadeverslaafden! Elke minimodus van een tafelspel heeft een speciale gameplay. Quantic Pinball is de perfecte combinatie van een flipperkast en een klassiek arcadespel... Voltooi alle tafels en test je vaardigheid met de speciale tafel en de indringersgolven!