Q-YO Blaster
Q-YO Blaster is een horizontale shoot 'em up met bijzondere characters, gekke vijanden, kogels, veel kogels en heel veel explosies. Betreed de miniatuurwereld en stop de bedreiging. Geniet van de brute actie met wapens, speciale krachten en hulp van mystieke wezens. Q-YO Blaster heeft een mooie 2D omgeving met gedetailleerde pixel-art scenario's, allerlei soorten vijanden, levels, krachten, verbeteringen en nog veel meer!