Putty Squad
Putty Squad is een waanzinnige retrogame-ervaring voor moderne gamers.Onze held, Putty, kan zich opblazen, uitrekken, transformeren, stoten en absorberen, en vecht met vinnige vijanden om gevangengezette putty's te redden. De levels in Putty Squad zijn met zorg ontworpen en beproeven je timing, vaardigheden en verbeeldingskracht in een ontzettend verslavend avontuur.