Pumped BMX Pro
Pumped BMX Pro plaatst je weer in het zadel voor een nieuwe bloedstollende, razendsnelle trickathon waarin je enorme combo's maakt om het wereldwijde klassement te veroveren. Pomp je een weg door 60 levels die steeds moeilijker worden en verdien platina medailles door Trick Challenges te voltooien. Kies uit 15 bestuurders met hun eigen fietsen, of ontwerp je eigen fiets in de gebruiksvriendelijke fietsontwerper. Kernmerken van Pumped BMX Pro: - 15 personages, elk met hun eigen spectaculaire fiets! - Meer dan 40 trucs, van zieke spins tot gestoorde grinds! - Meer dan 200 uitdagingen die steeds moeilijker worden! - 60 prachtig ontworpen levels, van hoge bergen tot diepe moerassen! - Lappenpop-physics, voor het geval je de schans mist!