Project Root
Een eerbetoon aan de klassieke shmup, Project Root gooit spelers in de frontlinies van de opstand ten strijde tegen een nooit eindigende collectie van vijandelijke vliegtuigen, zwermen van raketaanvallen, legioenen van tanks en zich in hectische boss battles om toe te slaan bij de wortel van de kwade Prometheus Corp.