Project Motor Racing: Year 1 Bundle
Koop de Year 1 Bundle voor Project Motor Racing en maak je ultieme race-ervaring compleet. Met alle klassen, circuits en content uit de Year 1 Season Pass ontvang je een exemplaar van Project Motor Racing plus alle aanvullende content. Race met 5 vuurspuwende iconen uit een wilde, ongeremde tijd van snelheid, lawaai en overdaad in het vanaf dag één beschikbare Group 5 Revival Pack. Voeg daarna nog 4 extra contentpakketten toe en voltooi je ultieme motorsportervaring.