Pokettohiro
Een groep dappere helden moet de fragmenten van het Magische Kristal verzamelen om de kwaadaardige Zwarte Ridder te confronteren en zo de vernietiging van het koninkrijk te voorkomen. Wees voorbereid om een enorme open wereld te ontdekken, vol met geheimen en verrassingen in elke hoek. Betreed verborgen kerkers, smeed banden met dorpelingen en help hen hun problemen op te lossen, ontdek nuttige voorwerpen om verder te komen in je avontuur, bevrijd gevangen helden en sluit hen aan bij jouw zaak. Zullen deze kleine helden erin slagen de vrede in het koninkrijk te herstellen? Kenmerken: Zes verschillende speelbare personages, elk met hun eigen unieke vaardigheden en speelstijl. Een uitgestrekte en diverse wereld, vol met uitdagingen en geheimen om te ontdekken. Verborgen kerkers met epische baasgevechten die je vaardigheden op de proef stellen. Boeiende zijmissies om de dorpelingen te helpen en je avontuur te verdiepen. Een overvloed aan verzamelobjecten die overal op de kaart verstopt zijn en oplettende ontdekkingsreizigers belonen.