Please, Don't Touch Anything
Please, Don’t Touch Anything is een cryptisch, breinkrakend, knoppendrukkend, niet-lineair puzzelspel. Terwijl je collega naar het toilet is gegaan, sta je voor een mysterieuze console met een groen gekleurde monitor die een pixelachtige onbekende stad toont. Je ziet tevens een onheilspellend ogende rode knop en een waarschuwing om niets aan te raken! Druk éénmalig op de rode knop, of meerdere malen. Je keuzes en actie zorgen voor waanzinnige gevolgen en meer dan 30 unieke puzzeleindes. Doorzoek de kamer voor hints, gereedschappen, en knoppen om raadsels mee op te lossen en explosieve evenementen te veroorzaken. Deze simpel ogende console heeft een hoop onverwachte verrassingen voor je in petto. Deze update van de klassieker bevat een geheel nieuwe visuele update, nieuwe mechanismen, vernieuwde klassieke eindes met nieuwe oplossingen, en een hoop nieuwe eindes. Ga je gang, druk op de knop. Je weet dat je het wil.