Pirates Outlaws
Pirates Outlaws is een deckbuilder met een papercraft vormgeving, boordevol spannende content. Navigeer over gevaarlijke zeeën, versla elke schurk op je pad en daag hun meerderen uit in zenuwslopende gevechten: je expeditie zit boordevol hinderlagen en uitdagingen. Stel je kaarten samen en plan dodelijke combo's om de reputatie van onbevreesde piraat op te bouwen! Spelkenmerken: 3 speltypen met unieke regels 16 helden met skins die je kunt vrijspelen Meer dan 700 kaarten en 200 relikwieën 150+ schurken en 60+ unieke bazen Talloze items om vrij te spelen Alle 7 hoofdstukken zijn inbegrepen ONTDEK 3 SPELTYPEN MET UNIEKE REGELS Ga op een losgeslagen expeditie en REIS de hele wereld over! Kies uit verschillende routes en vaar naar verschillende horizons, strijd tegen elke piraat en schurk op je pad en voeg nieuwe kaarten toe aan je stapel of verbeter ze om relikwieën te krijgen. Tijdens het spelen verdien je reputatiepunten waarmee je nieuwe wereldkaarten, kaarten en meer kunt vrijspelen! Wanneer je 9999 reputatiepunten hebt, ontgrendel je het moeilijke speltype met nóg lastigere vijanden en unieke uitdagingen. Ga krachtige vijanden te lijf in het speltype ARENA. Verzamel kaarten en relikwieën uit elk hoofdstuk om de perfecte piraat te maken en strijd elke 10 gevechten tegen krachtige Kampioenen. De beste uitdagers verdienen een plek in de Arena! Stel je kracht en kennis op de proef tijdens een drankje in het speltype TAVERN BRAWL. Kies voor elk gevecht kant-en-klare pakketten en versla golven van piraten om de strijd aan te gaan met de indrukwekkende herbergier. KRUIP IN DE HUID VAN 16 HELDEN EN ONTGRENDEL NIEUWE SKINS Speel als 16 verschillende piraten met unieke vaardigheden en mechanics. Lees de toekomst met de Fortune Teller, stuur een beest aan met de Bear Tamer of ga compleet uit je dak met de Chicken. Je ontgrendelt gaandeweg nieuwe skins met elk personage. Begin je volgende run als steampunklegende of ga voor een griezelige look! STEL JE STAPEL SAMEN MET 700+ KAARTEN EN STRIJD TEGEN 200+ VIJANDEN Ga een stap verder met nieuwe kaarten die je gaandeweg in verschillende wereldkaarten ontgrendelt. Je kunt meer dan 700 kaarten en 200 relikwieën verzamelen, waardoor elke run uniek zal zijn. Stel betere stapels samen met dodelijke combo's en zet je schrap voor de zwaarste uitdagingen in de strijd tegen ruim 150 schurken en 60 bazen. ALLE GRATIS UPDATES INBEGREPEN Pirates Outlaws heeft sinds de release al een aantal updates gehad, die allemaal zijn inbegrepen in de Console Edition! Tavern Brawl The Arena Bounties Lost Islands Northern Lands Eastern Seas Port Elysia En meer!