Penarium
Penarium speelt zich af in een sinistere circusarena waarin kandidaten, net zoals de gladiators van vroeger, gedwongen worden om een sadistisch publiek te vermaken. In dit razendsnelle arena arcade-spel in 2D kruip jij in de huid van onze antiheld Willy die, wil hij overleven, moet rennen, springen en allerlei dodelijke vallen moet zien te ontwijken. Als dat hem lukt wordt Willy de Kampioen van Penarium. Maar als het hem niet lukt, sterft hij tot grote vreugde van het opgewonden publiek op de meest afschuwelijke manier. Leid de arme Willy door deze boosaardige gekte in de solomodus of met twee spelers in de lokale co-op en competitieve modi.