Pankapu
Spring in een neo-retro avontuur met Pankapu: een platformgame uit de jaren '90 in een droomwereld. Pankapu is een narratief actiespel dat plaatsvindt in de dromen van Djaha'rell, een kind met een tragisch verleden. Ontdek nieuwe vaardigheden en werk je bestaande bij, schakel je Aegis naar real-time over om Nightmare's invasie te laten mislukken:"Vecht voor je land, beste Dreamkeeper". Het spel wordt verteld in de vorm van een fabel die wordt aan een kind wordt voorgelezen en maakt gebruik van twee verschillende perspectieven: het verhaal van Pankapu, episch en naïef, en het andere over Djaha'rell's leven, in de echte wereld, donker en tragisch.