Afil GamesPuzzelen en trivia
Three distinct worlds of clever challenges come together in one adventurous bundle. In Slide Viking: Treasure’s Path, glide across grids, break obstacles, and collect hidden chests as you plan the perfect path through handcrafted puzzles. In Crabwave, ride the rhythm of the ocean, dodging dangers and mastering wave-like movement in a fast and playful challenge. Finally, To Farm Lands brings strategy to the countryside, where you must carefully place animal-shaped pieces to fill the corral and complete each farm puzzle. From frozen treasure hunts to lively shores and peaceful farms, this collection delivers creative puzzles and satisfying challenges for every type of player.