Outlast 2
In Outlast 2 maak je kennis met Sullivan Knoth en zijn volgers, die onze verdorven wereld achter zich hebben gelaten om het stadje Temple Gate te stichten, ergens in de wildernis ver weg van de beschaving. Knoth en zijn volgelingen maken zich klaar voor de beproevingen van de ondergang van de wereld en jij zit er middenin. Jij bent Blake Langermann, een cameraman die samenwerkt met zijn vrouw Lynn. Samen vormen jullie een team als onderzoeksjournalisten die bereid zijn risico's te nemen en diep te graven om verhalen aan het licht te brengen waar niemand anders zich aan durft te wagen. Je volgt een spoor van aanwijzingen dat allemaal begonnen is met een ogenschijnlijke onmogelijke moord op een zwangere vrouw die alleen bekend staat als Jane Doe. Het onderzoek heeft je mijlendiep de woestijn van Arizona in geleid, naar een overweldigende duisternis waar niemand licht op heeft kunnen werpen. En naar een corruptie zo diepgaand dat gestoord worden de enige logische oplossing lijkt.