Orbals
In het magische en kleurrijke Koninkrijk van Orbalia, kan het vinden van meer Mojo het verschil betekenen tussen leven en dood! Vier dappere kleine Orbals hebben de missie op zich genomen om de tiran Drakenkoning te verslaan. Ze moeten rollen en breken om te ontsnappen uit 100 lastige niveaus om onderweg hun beste vaardigheden te ontgrendelen. Alleen door samen te werken, kunnen ze alle puzzels oplossen en Orbalia redden!