Operation: Polygon Storm
Word een meester-generaal. Stel je leger op strategische wijze samen uit een selectie unieke eenheden en vaardigheden, die je inzet bij razendsnelle gevechten. Kijk toe hoe je plan zich ontvouwt en pas je tactiek tijdens het gevecht aan, allemaal zonder het gedoe van micromanagement. Vorm en upgrade je eigen leger voor het gevecht Combineer eenheden uit een selectie van infanterie en pantsers, plus artillerie en luchtsteun, om in de vijandelijke basis door te dringen en tegenaanvallen af te weren. Duik in meerdere upgradeschema's voor elke eenheid en ontgrendel extra vaardigheden om je leger mee te verfijnen. Minimaal Microbeheer Je hoeft geen basis te bouwen of grondstoffen te verzamelen. Concentreer je op de strijd, want je leger kan zelfstandig oprukken, aanvallen en dekking zoeken. Neem het commando wanneer dat nodig is om de algehele situatie aan te passen en te controleren terwijl je eenheden ofwel je masterplan of je directe bevelen opvolgen. Speel slim, reageer en pas je aan Hou je middelen in de gaten en kies de juiste legersamenstelling voor elke missie. In dit diepgaande en complexe vechtsysteem moet je snel reageren, de juiste mix van soldaten en Killstreak-beloningen kiezen en bijbehorende synergieën inzetten om de strijd naar je toe te trekken. Zeer verwoestbare slagvelden Zeer verwoestbare omgevingen, schuilplaatsen, ragdoll-modellen en een snufje bloed brengen het slagveld tot leven.