ONE PIECE ODYSSEY
Een nieuwe RPG van de enorm populaire manga- en animeserie ONE PIECE, ter ere van de 25e verjaardag van de serie! De beroemde piraat Monkey D. Luffy, beter bekend als Straw Hat Luffy, en zijn Straw Hat Crew, zeilen over de New World op zoek naar het volgende eiland en het volgende avontuur dat ze te wachten staat. Maar tijdens hun reis komen ze in een storm terecht en lijden ze schipbreuk. Ze spoelen aan op een prachtig tropisch eiland dat voortdurend omringd is door gevaarlijke stormen... Luffy is zijn bemanning kwijt en begint alleen aan een groots, nieuw avontuur om zijn vrienden te vinden en te ontsnappen van het eiland! Gevaarlijke nieuwe vijanden, weerzinwekkende natuurkrachten en meer gevaren liggen op de loer! Speel als verschillende leden van de Straw Hat Crew in een klassieke RPG die zich afspeelt in de populaire ONE PIECE-anime! *Naast dit product zijn ook de ONE PIECE ODYSSEY Deluxe Edition en andere digitale content beschikbaar. Zorg dat je geen dubbele aankopen doet.