Once Upon A Puppet
De grootse opening: Welkom in Once Upon a Puppet, een platformspel met puzzels in 2,5D dat zich afspeelt in een levendige theaterwereld. Beleef een betoverend verhaal over vriendschap, zelfontdekking en verlossing waarin je met poppen in een klassiek platformlandschap speelt. Word de helpende hand van Nieve, een toneelhulp die naar het Onderpodium is verbannen, en speel met de draden van Drev, een pop die magisch met haar is verbonden. Tijdens hun reis terug naar het Bovenpodium vertellen ze vergeten verhalen, onthullen ze duistere geheimen en ontdekken ze dat hun lot verweven is met het koninkrijk van het theater. Hoogtepunten: Word een pop en poppenspeler: Trek aan de draden en leer de kunst van het poppenspel in deze unieke combinatie van actie, beweging en creatieve puzzels. Diverse personages: Maak kennis met verschillende hoofdrol- en bijrolspelers en ontdek honderden regels aan handgeschreven dialogen. Dodelijke schaduwen: Trotseer talloze gemene wezens die alles doen om de lichten te doven en de voorstelling vroegtijdig te beëindigen. Een met oog voor detail gemaakte wereld: Bewonder de fraaie, gedetailleerde beelden die de betovering van het theater versterken, met podiums die afwisselend het verleden en het heden weergeven. Bepaal de scène: Plaats en verplaats rekwisieten, achtergronden en personages om de theaterpodiums te veranderen en speel scènes na om te onthullen wat er ooit op het wereldpodium is gebeurd. Fascinerend geluidslandschap: Laat je betoveren door de prachtige, theatrale soundtrack en meeslepende geluidseffecten die de wereld van Once Upon a Puppet tot leven brengen… De hoofdrolspelers: Terwijl Drev en Nieve onbewust via magische draden met elkaar zijn verbonden, gaan ze aarzelend de strijd met een bedroefde koning aan om hun plek in het theater terug te veroveren. Nieve, een getalenteerde weefster met weinig zelfvertrouwen, krijgt een sterke band met Drev, een naïeve maar ambitieuze acteur. Het wilde theatrale gevoel van Drev en de genialiteit van Nieve stelt ze in staan om hun diepste angsten te overwinnen en de waarheid over de leegte in hun hart te onthullen.