Olija
Olija is een game over de tocht van Faraday, een man die na een schipbreuk vast komt te zitten in het mysterieuze land Terraphage. Gewapend met een legendarische harpoen proberen hij en andere schipbreukelingen dit vijandige land uit te komen en terug te keren naar hun eigen land. Door avontuurlijke verkenning, verhalen en vlijmscherpe gevechten ontdekt de speler een vreemde wereld en zijn inwoners, onder wie Olija, een raadselachtige dame aan wie Faraday zich na verloop van tijd verbindt. Olija is een verhaal over de confrontatie met het onbekende, geïnspireerd door stoere verhalen en filmische avonturengames.