Observation
Observation is een scifi-thriller waarin wordt ontrafeld wat er is gebeurd met dr. Emma Fisher en haar bemanning via de lens van de kunstmatige intelligentie van het station: S.A.M. Spelers kruipen in de huid van S.A.M. door de controlemechanismen van het station, camera's en hulpmiddelen te bedienen. Op die manier kunnen ze Emma helpen ontdekken wat er met het station gebeurt, met de verdwenen bemanning en met S.A.M. zelf.