Nova Strike
Nova Strike is een retro shoot'em up die je meeneemt naar een ver sterrenstelsel waar je het moet opnemen tegen steeds sterkere hordes vijanden. Je kunt gemakkelijk beginnen met spelen, de gameplay is verslavend en voor elke nieuwe game worden andere levels gegenereerd, dus je kunt urenlang genieten van uitdagend plezier. Elke keer als je opstijgt heb je de kans om nieuwe upgrades te ontgrendelen en je schip te verbeteren. Probeer je topscore te verbeteren! VECHT TEGEN IMPOSANTE VIJANDEN Vernietig zoveel mogelijk vijandelijke schepen terwijl je hun schoten behendig ontwijkt. Nadat je machtige armada's hebt verslagen, vind je een imposante baas op je pad. Je moet opletten, leren en inspelen op de aanvallen van elke baas om die te kunnen verslaan. Daag jezelf maximaal uit om de perfecte ronde te spelen en de topscore te verbeteren! PAS JE WAPENUITRUSTING AAN Je schip heeft negen secundaire wapens om te ontgrendelen en gebruiken en ongeveer veertig verdedigings- en aanvalsvaardigheden. Van raketten tot granaten tot elektrische krachtvelden, elke upgrade creëert een andere game-ervaring. Bouw een schip dat bij jouw stijl past en perfectioneer dat tussen de levels als je bij de ruimtehaven stopt. Elke aanpassing betekent een radicale verandering van de tactieken die je nodig hebt om vijandige eskaders te vernietigen. Kies slim en vind de beste configuraties voor jouw speelstijl. ELK SPEL IS ANDERS Speel steeds opnieuw: elke 'game over' is de start van een nieuw avontuur. Gebruik de blijvende punten die in elke ronde verdient om nieuwe wapens en vaardigheden te kopen en start dan een nieuw spel om een verse procedureel gegenereerde kaart te verkennen. Kom elke keer sterker terug, tot je de eindbaas kunt verslaan en het sterrenstelsel kunt redden!