Nitro City Racing
Ontwijk het verkeer en houd je topsnelheid vast tijdens je missie om de ultieme straatracer te worden! Start je motor en maak je klaar om de sensatie van straatraces te ervaren in over-the-top arcade-stijl! Kies en personaliseer je auto, navigeer door het verkeer en haal het uiterste uit je rijskills terwijl je meedoet aan een grote verscheidenheid aan spannende uitdagingen. Nitro City Racing is een terugkeer naar de klassiekers van het genre, waarbij de nadruk ligt op snelheid en realistische natuurkunde wordt gecombineerd met intuïtieve bediening en toegankelijke racemodes die je eindeloos kunt spelen! Kies een baan en vermijd obstakels om de maximale snelheid te bereiken terwijl je racet naar de overwinning. Voltooi missies in de Carrière-modus, sprint van punt naar punt in de One-Way-modus of geniet van de vrijheid in de Free Ride-modus, met extra modi die je naarmate je vordert kunt ontgrendelen. Volg je missiestatistieken en beloon je vaardigheid met munten om uit te geven aan upgrades. Heb jij het in je om de straten te domineren? Deze game en de inhoud ervan zijn niet geautoriseerd door of gelieerd aan autofabrikanten of motorsportcompetities.