NINJA GAIDEN 4 Standard Edition
De definitieve hack and slash-franchise keert terug met NINJA GAIDEN 4! Ga op een baanbrekend avontuur waarin geschiedenis samenkomt met innovatie in een bloedstollende stijl vol genadeloze gevechten. Terugkeer van de legende Beleef de intense, snelle gevechten die NINJA GAIDEN wereldwijd tot de belangrijkste actiegameserie maakten. Bereid je voor op een herboren legacy met weergaloze stijl voor een nieuwe generatie spelers. Epische hack and slash-gevechten, verbeterd In NINJA GAIDEN 4 wordt de harde vechtfilosofie van Team NINJA gecombineerd met de stijlvolle, dynamische actiegameplay van PlatinumGames. De visueel verbluffende gevechten belonen je voor nauwkeurige en strategische moves. Gebruik Bloodbind Ninjutsu om je wapens te transformeren en je vijanden te verwoesten evenals legacy-technieken zoals Izuna Drop en Flying Swallow. De legendarische Ryu Hayabusa is ook terug met een gemoderniseerde, maar vertrouwde set tools die je kunt leren gebruiken. NINJA GAIDEN 4 heeft een aanpasbare spelerservaring die actiegameveteranen tot het uiterste zal drijven terwijl nieuwkomers kunnen genieten van een bloedstollend avontuur vol onverwachte wendingen. Een eeuwenoude vijand keert terug Er hangt een constante miasmaregen boven het Tokio van de nabije toekomst in de nasleep van de wederopstanding van een eeuwenoude vijand. Het lot van de stad ligt in de handen van de veelbelovende jonge ninja Yakumo. Terwijl hij zich een weg vecht door cybernetische ninjasoldaten en bizarre wezens, moet Yakumo zich neerleggen bij het lot dat hij deelt met de legendarische Ryu Hayabusa en Tokio bevrijden van een eeuwenoude vloek die de stad in zijn greep houdt.