Nexomon
Maak je klaar om een wereld te verkennen waarin je meer dan 300 unieke Nexomon kunt vangen, evolueren en verzamelen! Ga op een epische reis en bouw het ultieme team om het op te nemen tegen machtige temmers en hun vreeswekkende Nexomon. Word een held Kies uit zeven unieke beginner-Nexomon om je reis te beginnen. Bouw een formidabel team op om het op te nemen tegen machtige vijanden en red de wereld van de genadeloze Nexolord! Laat de gevechten beginnen Neem deel aan spannende 2D geanimeerde turnbased gevechten tegen wilde Nexomon, collegatemmers en legendarische kampioenen! Je moet de zeven elementaire soorten beheersen om in het voordeel te zijn in de strijd. Bouw je team op Verzwak wilde Nexomon om ze te vangen en toe te voegen aan je team. Met meer dan 300 Nexomon om te vinden, zijn er vele opties om je team naar wens aan te passen. Ontdek de wereld van Nexomon Van dichte wouden tot gevaarlijke vulkanen en prachtige sneeuwlandschappen - elk gebied krioelt van de Nexomon. Vang, train en evolueer je Nexomon terwijl je door tien verschillende regio's reist met je metgezellen. Ontmoet vrienden, vecht tegen vijanden Elke plaats en elke buitenpost wordt bewoond door een reeks unieke personages, elk met hun eigen verhaal om te vertellen. Sommigen zullen trouwe bondgenoten zijn. Anderen zullen je proberen tegen te houden...