Neko Rescue Tale
Trippel door de seizoenen op zoek naar je verdwenen kattenmaatje! Een klein katje is zijn maatje kwijt. Het is aan jou om met dit poezenbeest de reddingsoperatie tot een goed einde te brengen! Neko Rescue, uitgevoerd in een zijwaarts scrollende pixelartstijl, is een traditioneel platformspel waarin je een heldhaftige kat leidt door levels met seizoenthema's boordevol vijanden, vallen, afgronden en meer. Ren, spring en kom altijd op je pootjes terecht!