Neckbreak
Bevind je in een toekomstige stad vol bendes, maffia's en andere louche mensen. Word een burgerwacht die overdag werkt en 's nachts uit zijn dak gaat. Spring in de auto, kies een bestemming en verken elke hoek van Crimson Tide. Als je een adrenalinestoot wilt voelen, kun je de stad te voet verkennen, maar pas op en stel niet te veel vragen. ALLES KAN EEN WAPEN ZIJN! Zoek in je omgeving naar alles wat er dodelijk uitziet en gebruik het om jezelf te beschermen. Gooi flessen, messen of zelfs geweren naar je vijanden. Niets om je heen? Neem wat pillen en sla deuren in om tegenstanders te verdoven, of ontwapen ze gewoon door in hun gezicht te schoppen. Ze zullen dan graag een wapen voor je laten vallen. Je moet zeker een kikker vinden en likken - je zult het geweldig vinden. PLAN JE AANVAL Het is jouw beslissing hoe je het gevecht ingaat en hoe je het beëindigt. Zoek je eerste slachtoffer en ga met de stroom mee. Probeer alle mogelijkheden en vind de beste manier om de hoogste score te halen. Schop een vijand terwijl je glijdt om zijn wapen in de lucht te pakken en maak een headshot om hem te verslaan. Creativiteit is de sleutel tot succes. CREËER JE EIGEN VERHAAL Er zijn 12 beschikbare eindes die op je wachten om ontdekt te worden. Voor hardcore spelers duurt het ongeveer 4 uur om ze te voltooien. Het pad dat je kiest zal de volgende keer nooit helemaal hetzelfde zijn. Kijk en zoek ook naar verzamelobjecten die overal in de stad verborgen zijn.