NASCAR 26
Pre-order NASCAR 26 en ontvang 5.000 carrièrebonusdollars, 500 carrière-reputatiepunten en een exclusieve Kyle Larson-kleurstelling. De officiële NASCAR-game is terug en beter dan ooit met NASCAR 26. Vecht je een weg door alle vier de NASCAR National Series in Carrière, Snelle Race, Kampioenschap, Multiplayer of onze gloednieuwe modus met The Chase! En dankzij alle lasergescande elementen van iRacing is de authenticiteit nog nooit zo hoog geweest, met dynamische circuits, een gloednieuwe trainingsmodus voor topprestaties en verbeterde rijfysica voor elk chassis. En met onze nieuwe cross-play multiplayer-functie kun je het opnemen tegen al je vrienden en laten zien wie de beste is! NASCAR 26 brengt alle spanning en opwinding van de racedag rechtstreeks naar je woonkamer. Ben je klaar om je motor te starten?