'n Verlore Verstand
In 'n Verlore Verstand word je getransporteerd naar een realiteit van dromen en nachtmerries. Wat zult u over uzelf ontdekken tijdens deze reis door het onderbewustzijn? In deze rijken van het onbekende moet je door labyrinten van herinneringen reizen om uiteindelijk je weg naar je eigen waarheid te vinden.