Alle kracht van Motocross onder handbereik: de nieuwe MXGP 2021 is er eindelijk! De officiële MXGP-game staat in de startblokken om je te overdonderen: laat je motoren warmdraaien en bereid je voor op de meest realistische en spannende belevenis op twee wielen ooit! CARRIÈRE Klik je helm vast, spring je motor op en ga vol gas voor de MXGP-titel. Stel je eigen team samen of je sluit je aan bij een officieel team, waarna je begint vanuit de categorie MX2 in het nieuwe speltype Career. Je carrièreresultaten hebben invloed op de voortgang in de game en de contracten die teams en sponsoren je aanbieden. ECHTER DAN DE WERKELIJKHEID Alles is zo realistisch in MXGP dat je makkelijk in de war raakt. Meer dan 40 motorrijders plus de officiële MXGP- en MX2-motoren en -teams uit seizoen 2021. Sponsoren, accessoires en alle circuits uit het kampioenschap 2021. Plus drie iconische circuits uit de competities van weleer: Ottobiano (Italië), Ernee (Frankrijk) en Leon (Mexico). MXGP 2021 geeft je het gevoel dat je zelf op de motor zit in plaats van dat je naar een scherm kijkt! LAAT ZIEN WIE JE BENT Laat je dromen uitkomen en geef je fantasie de ruimte met de track editor. Kies een terreinsoort, leg een baan aan en pas elk aspect van je droomcircuit aan. Deel je waanzinnige prestatie online en download de vette circuits die anderen hebben gemaakt. GRENZELOZE AANPASSINGEN De game bevat meer dan 100 authentieke merken en oneindig veel aanpassingsmogelijkheden voor motoren en motorrijders. Druk je stempel op Motocross en geef de game een speciaal eigen tintje! PLAYGROUND 2.0 Ontdek de fantastische nieuwe Playground waarin je nieuwe omgevingen kunt verkennen en je rijvaardigheid kunt verbeteren. Creëer je eigen parcours door checkpoints uit te zetten in het speltype Waypoint en daag je vrienden online uit. MULTIPLAYER Online competities krijgen een nieuw karakter: je kunt je tegenstanders nu uitdagen op aangepaste circuits. Ook kun je zelf events maken met andere spelers in het speltype Race Director. Kun jij de uitdaging aan?