Murder Diaries
In Murder Diaries volg je op abstracte wijze het verhaal van een jonge man door zijn leven en zijn gedachten. Dit leidt je rechtstreeks naar een moordmysterie zoals je nog nooit eerder hebt gezien. Zoek uit wat er is gebeurd, verken fascinerende landschappen en abstracte omgevingen en geniet van de spannende verhalen. Verzamel stukjes van het verhaal terwijl je vrij door verwante omgevingen zweeft en dompel jezelf onder in een intrigerend verhaal vol bloed en moord. Een must-have voor elke echte fan van thrillers en iedereen die van een moordmysterie houdt dat verder gaat dan het normale vertellen van verhalen.