Murder Diaries 2
In dit spel volg je op abstracte wijze het verhaal van een moordenaar en een jonge detective door hun leven en gedachten. Dit leidt je rechtstreeks naar het midden van een spannende moordzaak en een moordmysterie ontvouwt zich zoals je nog nooit eerder hebt gezien. Zoek uit wat er is gebeurd, verken fascinerende landschappen en abstracte omgevingen en geniet van de spannende verhalen. Verzamel stukjes van het verhaal terwijl je vrij door verwante omgevingen zweeft en dompel jezelf onder in een intrigerend verhaal vol bloed en moord. Een must-have voor elke echte fan van thrillers en iedereen die van een moordmysterie houdt dat verder gaat dan het normale vertellen van verhalen.