Mortal Shell II Pre-order
Mortal Shell II Pre-Order Bonus: - Skeletal en Obsidian Harbinger Skin (pre-orderbonus) Mortal Shell II is een losstaand vervolg op Mortal Shell dat voortborduurt op het origineel, met snellere, snoeiharde gevechten, wapens met talloze upgrademogelijkheden en een nadruk op verkenning binnen een compacte, open wereld. Verspreid over de verwoeste wereld van Mortal Shell II liggen de lijken van begenadigde krijgers. Telkens als je krijgers vindt, kun je ze overnemen om hun aangeboren krachten en opgedane vaardigheden te benutten. Ontwikkel je eigen vechtstijl met de unieke vaardigheden van de krijgers en ontrafel hun geheimen door vergeten herinneringen te ontdekken. De compacte, open wereld van Mortal Shell II is bezaaid met kronkelende paden die worden bewaakt door wanhopige, vijandelijke fanatici. Maar je omzwervingen worden beloond met nieuwe krijgers om over te nemen, aanvullende verhaallijnen, machtige, vreemde wapens, upgrades, curiosa en meer. Struin door de verlaten tempels van godheden uit vergeten tijden, verken verboden wouden en kille graven en betreed citadellen die uit beenderen zijn gehouwen. Tussen deze restanten van een oude wereld stuit je op meer dan 60 dungeons vol beproevingen voor de vaardigheden en wapens die je hebt verzameld tijdens je reis. Je stuurt de Harbinger aan, een wezen dat de gestolen eieren van de Undermether moet terugbrengen, en daarbij moet afrekenen met groteske, levensgevaarlijke bewakers. Het vechtsysteem van Mortal Shell II is snel en biedt ruimte voor eigen invulling. Er is geen staminameter en de uitvoeringsopties zijn legio, wat een dynamische, chaotische, duistere machtsfantasie oplevert. Precisie en intensiteit komen samen in een ware alles-of-nietsstrijd.