Monster Crown
Ontrafel het geheim van Krooneiland terwijl je monsters verzamelt. Het eiland kent een lange geschiedenis vol sadistische tirannen en heldhaftige redders, en wordt nu opnieuw bedreigd door een machtsbeluste jonge vrouw. Sluit een pact met de monsters om te voorkomen dat het eiland wordt overgenomen. Jij bepaalt: word je een redder of een duistere messias?