Metro Simulator
Attentie - de trein komt nu aan op perron 1! Jij bent de bestuurder van een trein, en duizenden mensen rekenen iedere dag op je om op hun werk en weer thuis te komen. Pak deze unieke kans om Moskou's ondergrondse op een geheel nieuwe manier te beleven! Jij bestuurt de trein net als in het echt: je versnelt, remt, opent deuren, wisselt tussen camera's, stelt functies van coupés in, en vele andere taken! Vervul de rol van passagier en bezoek stations, treinen en het depot. Ga jij de uitdaging aan door onder de metropolis de controle te nemen? Je passagiers vertrouwen erop dat jij ze veilig en op tijd naar hun bestemming vervoert!