MeteoHeroes Saving Planet Earth
ONTMOET DE ZES JONGE SUPERHELDEN DIE KLAARSTAAN OM PLANEET AARDE TE REDDEN Waar en wanneer hun hulp nodig is, tref je de MeteoHeroes. Onze vrienden staan klaar om met hun superkrachten elk probleem op te lossen dat het millieu aangaat - waar ook op aarde! Reis met hen mee van Rome tot de Zuidpool, terwijl ze spannende missies uitvoeren en negen bijzondere plekken op onze planeet bezoeken tot ze hun eindbestemming bereiken - en de confrontatie aangaan met hun beruchte aartsvijanden, Dr. Makina en de Maculans. Help de helden, die met hun unieke krachten het weer kunnen beïnvloeden, om de Maculans te verslaan. Ga mee naar negen beroemde locaties die door vervuiling worden bedreigd en steun het team bij hun strijd voor een schone, veilige planeet. Je reist via Rome, Kaapstad, Sydney, Seattle, Harbin, Buenos Aires, de Zuidpool en de Amazone naar het MEC op de berg Gran Sasso, de thuisbasis van de MeteoHeroes. Maar het MEC is overgenomen door de boosaardige Maculans van Dr. Makina. Help jij het team om het terug te winnen? In dit leuke actieplatformspel ga je op zoek naar verborgen voorwerpen die je helpen elke locatie weer op orde te krijgen en de MeteoHeroes thuis te brengen - terwijl je buiten bereik moet blijven van menige vijand die jou wil tegenhouden. Het is superleuk voor kinderen van alle leeftijden - en alle personages uit de populaire tv-serie MeteoHeroes doen natuurlijk mee!