Metaloid: Origin
Metaloid: Origin is een snelle 2D-platformgame in gun'n run stijl. Neem de rol aan van een van de drie Android-krijgers die bekend staan als "Predator" en vecht door 9 verschillende levels om hun planeet te redden van een robotleger onder leiding van Lucian Corp. Lucian Corp. heeft de planeet overgenomen en probeert de planetaire hulpbronnen te exploiteren om hun galactische oorlogsinspanningen te financieren. 3 Beschikbare Speelbare Karakters Kies en speel als één van drie karakters die allemaal verschillende soorten vaardigheden en wapens bieden! Speel als Erika en laat het hele scherm vloeien met spervuur van kogels, of reduceer gigantische vijanden in een oogwenk tot as als Zeta of vlieg als Neva door de levels, uitgerust met jetpack om vuur vanuit de lucht te brengen. Vlieg door 9 niveaus met unieke tilesets en gameplay-mechanics Van watervalgrot tot scooterinterceptie in de woestijn, tot rijdende kar in de vulkaanmijn en vechten tegen een gigantische mecha op een sneeuwveld. Verzamel Soulrium en ontgrendel nieuwe uitrustingen Verzamel Soulrium edelstenen van levels en vijanden en gebruik ze vervolgens om nieuwe wapens te kopen en nieuwe krachten te ontgrendelen vanaf elke plek in het spel door simpelweg het pauzemenu te openen. Sommige upgrades vereisen echter meer dan Soulrium om ze te ontgrendelen. Moeilijkheidsinstellingen Metaloid: Origin heeft 2 moeilijkheidsgraden om uit te kiezen voor de speler, sommige gimmick of vijanden zullen anders functioneren, afhankelijk van de instelling die je hebt gekozen. Als je voor moeilijk kiest zullen vijanden sneller bewegen, meer schade aanrichten of zelfs een nieuw aanvalstype krijgen.