Mega Man Zero/ZX Legacy Collection
Mega Man Zero/ZX Legacy Collection biedt zes klassieke titels in één game: Mega Man Zero, 2, 3, 4, Mega Man ZX en ZX Advent. Dit multi-pack bevat niet alleen de originele spellen maar ook een artgalerij en muziekspeler, filters en meer plus de nieuwe Z Chaser-klassementesmodus, de Casual scenario-modus en een hulpfunctie voor opslaan voor spelers die in hun eigen tempo van het verhaal willen genieten.