Mega City Force
Hallo, Agent. Mega City heeft uw diensten nodig. Ben je klaar om de wet te handhaven? De misdaad loopt uit de hand, de straten zijn niet schoon. Er zijn overal criminelen en psychopaten, klaar om iedereen de keel door te snijden. Een corrupte megacorporatie perst het leven uit de burgers en wil de stad onder controle krijgen. Alleen de onkreukbare agenten van Mega City Task Force houden stand tegen de misdaadgolf die de stad verteert en de samenleving dreigt te overweldigen. Kies je agent en stort je in een dodelijke strijd tegen de criminelen en brute bazen om het beest der gerechtigheid los te laten in de donkerste hoeken van de stad. ONTDEK DE MUZIEK VAN DROID BISHOP, TIMECOP1983, SUBLUNAR EN MEER! Versla eindbazen om iconische synth-wave tracks op audiocassettes te verzamelen. Zet een speciale audiospeler op in het hoofdkwartier om jezelf onder te dompelen in hun betoverende melodieën. HARDCORE GAMEPLAY MET MASSA'S WAPENS EN UPGRADES Schiet, sla en gebruik je vaardigheden om vijanden te vernietigen in elk level waar je speciale kisten vindt met verschillende wapens. Vergeet niet om geld te verzamelen van vijanden, dit kun je uitgeven in de winkel om nieuwe uitrusting en speciale contracten te krijgen. Elk level en elke vijand is ontworpen om je vaardigheden aan te scherpen door het arsenaal van elke agent optimaal te gebruiken, zodat je de misdaad zo effectief mogelijk bestrijdt. Je moet snel reageren en tactisch denken om te slagen. ELKE AGENT HEEFT EEN UNIEKE TACTISCHE SPEELSTIJL Word een brute moordmachine zoals een Cyborg met drie wapenslots, verbeterde bepantsering en een magnetische puls die aanvallen onderbreekt en vijanden verdooft. Kruip in de klassieke huid van een Rookie met tactisch ontwijken en een verdovingsgranaat. Verander in een snelle en extreem gevaarlijke Scout met een lichtgewicht frame en optische camouflage die onzichtbaar blijft voor vijanden en haar laservizier gebruikt om kritieke schade toe te brengen als het moment daar is. Dit zijn slechts een paar van de agenten die vanaf het begin beschikbaar zijn. Speel gaandeweg meer personages vrij met unieke tactische vaardigheden! PIXEL ART VISUELE STIJL GEÏNSPIREERD DOOR DE JAREN 80 EN 90 ACTIEFILMS EN VIDEOGAMES Herinner je je de goede oude tijd nog, toen stoere actiehelden vijanden met coole moves op een knallende soundtrack versloegen? Het hele spel is doordrenkt met dezelfde retrogeest. Elke pixel, elk wapen en elk voorwerp is gemaakt om je dat nostalgische gevoel te geven, van retro dudes voor retro dudes met ware liefde. HOGE HERSPEELBAARHEID, EEN ROBUUST PROGRESSIESYSTEEM EN PROCEDUREEL GEGENEREERDE LEVELS Wat gebeurt er als misdaad is overwonnen? Het komt terug met een wraakactie. Als je de game voor de eerste keer uitspeelt, krijg je toegang tot een nieuwe moeilijkheidsgraad en meer loadouts met direct herkenbare legendarische outfits. Handhaaf de wet in stijl.