Luxor Evolved
De razend populaire neon-gedrenkte arcade-shooter arriveert op Xbox! De intense knikker-matching-shooter is geëvolueerd naar een snelle arcade-ervaring die je nog nooit eerder hebt gezien. De Shooters zijn onopvallender, de Power-Ups geweldiger en de combo Chains sneller. LUXOR Evolved bouwt voort op de direct boeiende, uiterst meeslepende gameplay van de wereldwijd geliefde LUXOR-serie en levert 65 unieke, actievolle levels die de veelgeprezen klassieke gameplay opnieuw vormgeven. Elk niveau boeit met verbluffende visuele effecten en interactieve soundtracks. Dit nummer één arcade-schietspel biedt heel veel actie om de uitdagingen aan te houden, je shooter te laten schieten en de knikkers te laten vliegen.