Lumini
Een lang vergeten soort, een vijandige planeet en een reis vol ontdekingen - Welkom in de wereld van Lumini... Na verdwenen te zijn voor duizenden jaren zonder een spoor achter te laten, is het onschuldige ras genaamd de Lumini terug gekomen naar hun thuis wereld. Helaas, is de tijd de wereld niet ten goede geweest waardoor de planeet uit balans is geraakt en de eens zo vredige omgeving is veranderd in een plek vol vijandigheid. Alleen de Lumini kunnen de balans herstellen en hun slapende ras helpen, voordat ze hun toekomstige generatie veilig kunnen stellen. Ontdek de Lumini's thuis wereld in dit relaxte vloeiende avontuur. Overkom obtakels en hou je groep veilig terwijl je de planeets energie verzamelt om je gevallen kameraden terug te brengen. Splits en hervorm je groep, ontwikkel en ontdek nieuwe krachten om de eer van de Lumini te herstellen.