Life is Strange: True Colors
Er breekt een prachtig nieuw tijdperk aan voor het bekroonde Life is Strange, met een volledig nieuw speelbaar hoofdpersonage en een spannend mysterie om op te lossen! Alex Chen heeft haar 'vloek' lang kunnen onderdrukken: het bovennatuurlijke vermogen om de sterke emoties van anderen te ervaren, absorberen en manipuleren. Deze emoties ziet ze als vlammende gekleurde aura's. Wanneer haar broer in een zogenaamd ongeluk om het leven komt, moet Alex haar wispelturige kracht omarmen om de waarheid te achterhalen en de duistere geheimen van een dorpje te onthullen. DE WAARHEID IS HARD Ontdek de schokkende geheimen die schuilgaan achter de dood van je broer in een emotionele achtbaanrit van een avontuur. VOEL ALLES Verander het lot en de levens van mensen met de bovennatuurlijke kracht van empathie. SMEED HECHTE RELATIES Verdien het vertrouwen van de dorpsbewoners en omarm vriendschap of romantiek met Ryan en Steph. EEN ECHT PERSOONLIJK VERHAAL Maak moeilijke beslissingen en kies je eigen toekomst. Beweeg vrij rond door de straten, winkels en verborgen ruimtes van Haven Springs en ontmoet onvergetelijke personages. VIND JE STEM En kies de stijl van Alex met maximaal 24 outfits in je garderobe. EXCLUSIEVE SOUNDTRACK Nieuwe tracks van mxmtoon en Novo Amor plus een keur aan gelicentieerde nummers, waaronder van Radiohead, Phoebe Bridgers, Gabrielle Aplin en meer.