Let's! Revolution!
Sta op in Let's! Revolution!, een roguelite puzzel mash-up die voortborduurt op de klassieke regels van Mijnenveger met procedureel gegenereerde doolhoven en turn-based tactieken. Speel een dodelijk spel verstoppertje en achtervolg de kwaadaardige koning door het betoverende land van Beebom. Stel je inzicht op de proef terwijl je tegels omdraait om dodelijke vijanden te slim af te zijn en krachtige voorwerpen en vaardigheden te ontdekken. Ontwijk de dodelijke lakeien van de koning of schakel ze uit in strategische turn-based gevechten. Rust je onderweg uit met meer dan 100 voorwerpen en vaardigheden voor een laatste krachtmeting met de koning zelf in Beebom City. Duik in de prachtig geïllustreerde en met de hand geanimeerde wereld van Beebom in deze debuutgame van het bekroonde animatiehuis BUCK. De originele soundtrack en het sounddesign van Antfood brengen Beebom tot leven als een kleurrijke wereld vol geluid. De helden Kies je held uit zes unieke klassen, elk met een eigen speelstijl en vaardigheden, waaronder: De Charger, een krachtpatser die verwoestende aanvallen ontketent maar die naar verborgen tegels moet blijven gaan om energie te winnen. De Shadow, die sluwe voorwerpen als rookbommen en slaappijltjes gebruikt om vijanden te slim af te zijn. Het Orakel, een meester in waarnemingsmagie die extra informatie geeft om door de doolhoven te navigeren met superieure logica en teleportatie. Belangrijkste kenmerken ONTMOET MENSEN: Van de koning en zijn trawanten tot de winkeliers die je op weg helpen, je komt allerlei memorabele personages tegen die tot leven komen dankzij expressieve animatie en grappige dialogen. HOUD HET SIMPEL: Zeg maar dag tegen vermoeiende berekeningen en ondoorzichtige waarschijnlijkheden. De op bordspellen geïnspireerde mechanica houden de focus op vaardigheden en een strategische gameplay. GA DIEP: Voor elke klasse zijn 5 NG+-niveaus te ontgrendelen, dus ook de vaardigheden van ervaren spelers wordt flink op de proef gesteld. OF RELAX: Neem een pauze van de uitdaging met de Easy-modus, perfect voor casual spelers of degenen die de monarchie op hun eigen tempo omver willen werpen.