Let's Cook Together 2
Begeef je op een meeslepende samenwerkingsreis om de planeet en haar voedsel te redden van het regime van Nutri Inc. - een krachtige groep afvalloze maniakken die het leven op aarde in een smakeloze dystopie willen veranderen. Word een Ohmie, lid van Weldon Ohm's verzetsbeweging die de wereld wil bevrijden van de voedsel- en mindcontrol van Nutri Inc.