Kung-Fu for Kinect
Luchtboksen is nog nooit zo leuk geweest! Stap de ring binnen en word een kung-fu held! Gebruik je eigen moves om langs schurken uit stripverhalen te stoten en trappen, spring door de lucht, gebruik bliksem en schiet brandende pijlen af! Deze game is geschikt voor alle leeftijden, vormen en maten, en kan tot serieuze fitness leiden. Met Kung-Fu for Kinect kun je schitteren in je eigen stripverhaal met supersterke moves gebaseerd op jouw bewegingen. De game bevat een verhaalmodus met 22 levels, 9 opnieuw speelbare uitdagingen voor dagelijks plezier en een speciale modus om je eigen afmakende bewegingen uit te voeren.