Kraken Odyssey
Kleine kraken in gevaar! Duik halsoverkop in dit 3D actie/racespel, ren op volle snelheid, spring om de gevaren te ontwijken en bereik de finish! Help Voulpy op zijn avontuur! Zijn broertje is ontvoerd en het is aan jou om naar verschillende werelden te reizen om hem te vinden! Stranden, jungles, besneeuwde bergen, vurige kerkers - aan uitdagingen geen gebrek, maar pas op dat je niet eindigt als krabvlees... Om de coolste kraken op de eilanden te worden, kun je in de game allerlei kostuums vrijspelen, van piraat tot eenhoorn - de keuze is aan jou. Dus als je van octopussen en het strand houdt, maak je dan klaar voor avontuur in Kraken Odyssey!"