Voeg je bij de dappere Heer Lootalot op zijn epische zoektoch in dit kleine avontuur. Verken en vecht je weg door de vier gevaarlijke kerkers, gevuld met gevaarlijke valstrikken, slinkse puzzels, en magische artefacten. Overleef allevier de kerkers door nieuwe vaardigheden en artikelen te ontgrendelen, die Heer Lootalot kunnen helpen om zijn vijanden te veroveren. Knightin'+ is een klassiek adventure-spel geïnspireerd door vele van de meesterwerken uit de jaren‘90. Eigenschappen: * Klassieke adventure spelwijze * Tongue-in-cheek verhaal (dat in geen geval serieus genomen dient te worden) * Stijlvolle pixel art afbeeldingen * Ga los op een pakkende originele soundtrack terwijl je verkent!